Encuesta mejor montura

Todo aquello relacionado con los diferentes tipos de telescopios, prismáticos,... sistemas ópticos, monturas y sobre la construcción de nuestros propios accesorios: telescopios, accesorios, relojes de sol, planchetas ecuatoriales,...
Responder

La mejor montura?

HEQ5 Pro
0
No hay votos
HEQ5 Pro
0
No hay votos
EQ6 Pro
4
33%
EQ6 Pro
4
33%
CG5 GT Celestron
0
No hay votos
CG5 GT Celestron
0
No hay votos
LX75 de Meade
0
No hay votos
LX75 de Meade
0
No hay votos
Losmandy G8
2
17%
Losmandy G8
2
17%

Votos totales: 12

migueldequart
Usuario

Encuesta mejor montura

Mensaje por migueldequart »

Pues como al ir mirando montura he visto que hay mil y una opiniones, he pensado en colgar una encuesta en el foro.
Las reglas: Hay que tener en cuenta la relación calidad/precio, (No sirve votar por el mejor coche del año el Ferrari Enzo, :twisted: o sea que hay que valorar el precio de la montura y lo que ofrece) el equipamiento, la estabilidad, el peso, etc...
En principio todas serían motorizadas y con Goto.
Bueno, un saludo.
ferran_bosch
Usuario

Mensaje por ferran_bosch »

Miguel, por si te sirve:

15 minutos SIN GUIAR con la G41 y 600mm de focal

Imagen
Última edición por ferran_bosch el 23 Feb 2008, 07:55, editado 2 veces en total.
Rodrigo
Usuario

Mensaje por Rodrigo »

Eh abusó! aixó no val...crec que Miguel està buscant montures portables...de totes maneres, quina pasada lo de la G41 eixa...

Per cert Miguel, jo no he votat perque tinc una eq6 però està tant modificada que no crec que fora objectiu...
ferran_bosch
Usuario

Rodrigo tu i jò tenim que parlar urgentment :lol: , no es res de l'altre mòn, es fer un script :wink: ¿vale?
sacastello
Site Admin

Hola a tots

Mensaje por sacastello »

Hola Ferràn, crec que la gran amplaria de la imatge que has penjat, oculta l'encuesta del Miquel...
De pass volia dir-te que a veure si m'envíes tres o cuatre fotos guapes per anar publicant-les al Fosc i per a la portada.
El mateix dic a tots els lectors del foro. Es una pena que no més es puguen apreciar per Internet, ¿no?
La resolució ideal sería uns 21 cm de amplaria a 300 dpi en jpg al 70% de qualitat. Records a tots ! :wink:
ferran_bosch
Usuario

Te les envie a maxima resoluciò y al 100% de qualitat, son uns 6.5mg en jpg, tu despres fes el que el parega bè :lol: , t'enviaré el cap de cavall i la Roseta, la del Còr vag a tornarla a procesar, si em dona temps te la envie tambè. Per cert i parlant del FOSC, ¿el queda algun capitul de la serie de processat?
Rodrigo
Usuario

Mensaje por Rodrigo »

Si te pareix bé vaig a obrir un nou post a "astrofotografia" sobre el pixinsight a vore si podem parlar alli del script. Respecte de les imatges jo també puc contribuir...el cas és que després de vore les de Ferran ja no sé quina enviar :-P...per cert, es podrie obrir un tema també alli a "astrofotografia" sobre açó, aixina deixariem tranquil a Miguel amb la seva enquesta ;-)
ferran_bosch
Usuario

OK, obriré el fil, pero a vore si ara no entres :lol: :lol: :lol:
Nirgal
Usuario

Mensaje por Nirgal »

Hola Miguel..

jo crec, entre les que has dit, que me quede amb la meua EQ6. Be, amb la meua no, que està "ferraniyzada" i "jorditziada". Però crec que relació qualitat/preu/transporatbilitat... eixa

Cert el que ha publicat Ferran. Amb una montura com la d'ell ja veus el que es pot fer, però també cal tindre en compte el que has dit. Crec q son dos games diferents de montura, no es poden comparar (FERRAN: en quant tinga casa o terreny a Landete, preparat, que pense comprar-me una montura com la teua o més grossa ;)

Per experiència propia, la EQ6 ha aguantat fins al dobson de 25 cm amb un contrapés "absurd" o el M25 (o siga, el "Mezquita 25 cm"). No, evidentement, amb una qualitat de seguiment bestial, però clar.. diners son diners.
tres palos de PVC, 7 metres de cable y una arradio.
ferran_bosch
Usuario

Jo una montura portable y ben bòna agafaria la G11. La GM8 també va be però un poc curta de capacitat de carrega. Jordi, on tinc la montura hi han de mes grosses que la meva y continuen amb els problemes, els dines evidentment son importants pero un bòn ajustament i una pòsta en estacio com cal son fonamentals. Jo pense que tindre una montura d'aquestes no es gaire car, una cosa cara es per eixample tindre una Harley Davidson de 15000€ que paga 500€ de asegurança , si no vas amb cura el pots matar o matar algú i per a mes inri ensorda i contamina :lol: :lol: :lol:
Nirgal
Usuario

Mensaje por Nirgal »

No havia pensat... una montura amb motor H-Davidson... això ho tindrá que tindre en compte el sinyo Mezquita... :D
tres palos de PVC, 7 metres de cable y una arradio.
Responder