PRESENTACIÓ

Si sois nuevos por aquí y deseáis presentaros, sed bienvenidos.
Responder
rporcarv
Usuario

PRESENTACIÓ

Mensaje por rporcarv »

Hola, sóc Rosa Porcar, iniciada en l'Astronomia per Àlvar Serrano Calduch, el meu marit. Per això he decidit regalar-li aquest divendres 5 de març (és el seu natalici) una inscripció a la S.A.C.; però tinc un problema: m'han dit que us reuniu dissabte al matí i aquest dissabte comença la Magdalena, no hi habilitareu algun altre dia per poder dur-vos la domiciliació bancària?.

Per altra banda, més en davant també us demanarem consell per tal d'adquirir un telescopi. Ja en parlarem. Ara, i per al dia 5, voldria comprar-li uns prismàtics. He estat mirant a la vostra pàgina i hi ha molta informació però vaig un poc perduda. Nosaltres fem observacions a un mas que tenim a LLucena on gaudim d'un cel net de contaminació. Podrieu aconsellar-me alguns prismàtics?

Gràcies.
ferran_bosch
Usuario

Mensaje por ferran_bosch »

Hòla Ròsa, tant de gust, mira, els millors prismatics per a inciarse son els 7x50, si els trieu de mes gròssos necessitareu d'un tripod, la vissió amb prismatics es acollonant, però millor t'ho expliquen els que fan vissual, que hi han mols i molt bons a la SAC.
Salut
Ferran.

http://www.caliu.fotografiaastronomica.com
elmonstre
Usuario

...

Mensaje por elmonstre »

Hola Rosa, benvinguda.

Jo vaig començar amb uns prismàtics de 16X50, i et pud dir que les vistes son fantàstiques. Es pot veure mes del que s'imagina.
Però amb 16 auments, per a veure detalladament qualsevol objecte ja fa falta tripod.

Jo he vist gent amb uns 8X50 i tots diuen que per a visual astronómica estan molt be. Hi han uns Nikon Action que tenen bona pinta.

Per cert, jo tampoc se com estarà la sede el dissabte, ni la sortida del següent.
http://sacastellon.wordpress.com
Reflector Celestron Omni XLT 150
Refractor Synta 120mm f8.3
Celestron Omni 35, 9 y 6mm, orto Kasai 5mm Hyperion 13mm Barlow X2 Celestron Última
Prismáticos Nikon Action 16X50 4.1FOV - Neodynium - UHC-s - Polarizador
migueldequart
Usuario

bienvenidos

Mensaje por migueldequart »

Hola, soy Miguel.

Bienvenidos a la SAC, no os preocupeis ya traereis la Hoja de Inscripción.

Normalmente estamos todos los sábados, pero al coincidir la Magdalena ya no sé si el sábado se abrirá.

Voy a intentar confirmarlo y dejaremos un aviso en la web para los días estos de fiesta.

Sobre los prismáticos de verdad que ofrece unas vistas increibles y son el paso más eguro para adentrarse en la afición sin desilusionarse a las primeras de cambio. Los que te han comentado están muy bien y hay medios "caseros" para usarlo de forma similar a un trípode y darles estabilidad.
rporcarv
Usuario

GRÀAACIES A TOTS!

Mensaje por rporcarv »

Moltes gràcies a tots,
heu estat veritablement atents. No havia pogut donar-vos les gràcies encara: questa setmana he tingut molta feina, sóc professora i avui calia que estiguessen les notes. Ja vos contaré: li he comprat els prismàtics i aquesta nit faré, juntament amb la meu filla i el meu fill, el regal. Malauradament avui ben poc podrem veure, són les coses de l'oratge. Però de ben segur que gaudirem dels prismàtics i del que aprendrem amb vosaltres.

Bones festes,

Rosa Porcar.
ferran_bosch
Usuario

Re: GRÀAACIES A TOTS!

Mensaje por ferran_bosch »

rporcarv escribió:Moltes gràcies a tots,
heu estat veritablement atents. No havia pogut donar-vos les gràcies encara: questa setmana he tingut molta feina, sóc professora i avui calia que estiguessen les notes. Ja vos contaré: li he comprat els prismàtics i aquesta nit faré, juntament amb la meu filla i el meu fill, el regal. Malauradament avui ben poc podrem veure, són les coses de l'oratge. Però de ben segur que gaudirem dels prismàtics i del que aprendrem amb vosaltres.

Bones festes,

Rosa Porcar.
De res Ròsa, ara a gaudir, per cèrt...quin modèl?
joancatala
Usuario

hola!

Mensaje por joancatala »

Bones Rosa,
benvinguda al fòrum de la SAC.
Jo no afegiré res més del que t'han dit els altres companys, però vull dir-te que estàs en bones mans ací perquè a l'associació n'hi ha gent amb molt bon nivell.

Gaudeix aquesta afició, que tens tot un Univers davant dels teus ulls :-)

salutacions,
joan
Clau GPG: https://joancatala.net/gpg
"Linux is something for Windows haters, BSD is something for Unix lovers".
Responder