Me presento Dídac

Si sois nuevos por aquí y deseáis presentaros, sed bienvenidos.
Responder
Astrobotànica
Usuario

Me presento Dídac

Mensaje por Astrobotànica » 09 Jun 2011, 22:12

Hola a tots, soc Didac, de Vinaròs, i membre de la S.A.C; a alguns de vosaltres ja us coneixo, hi ha gent que em coneix com el fill de Tofol.

Fa un parell de mesets vaig adquirir una montureta (CG5) i un petit telecopi de 8 cm (un ED apocromàtic). Ja que tot i que fa molts anys que soc aficionat a la astronomía no havia tingut mai telescopi "propi".

Salutacions a tots i totes :D

ferran_bosch
Usuario

Mensaje por ferran_bosch » 10 Jun 2011, 06:42

Benvingut Didac :D

Rodrigo
Usuario

Mensaje por Rodrigo » 10 Jun 2011, 10:24

Hola Didac, benvingut!
Si, jo done constància de que eres membre de la SAC des de l'inici, ton pare Tòfol i tú esteu des d'abans de que decidirem formar la SAC, allà per 1995 ;-)

Jo ara estic una miqueta més a prop de vosaltres perquè tinc l'observatori a casa dels meus amics Cisco i Mari Creu a Alcalà de Xivert...a vore si quedem algun dia!

Una abraçada
Rodrigo

Nirgal
Usuario

Mensaje por Nirgal » 10 Jun 2011, 12:29

Dídac !! Què passa, com va la vida??? M'apunte al que ha dit Rodrigo, a vor si ens veiem algún dia per Alcalà, i recordeu que també esteu convidats quan vullgueu vindre a Landete (Cuenca), "prometeo" cel fosc (si està despejat) i molt de menjar.

(Per cert, soc Jordi... ejem... que amb açò de nicks i demés... XD )
tres palos de PVC, 7 metres de cable y una arradio.

elmonstre
Usuario

..

Mensaje por elmonstre » 10 Jun 2011, 13:12

Benvingut.

A veura quan ens arrejuntem tots.
http://sacastellon.wordpress.com
Reflector Celestron Omni XLT 150
Refractor Synta 120mm f8.3
Celestron Omni 35, 9 y 6mm, orto Kasai 5mm Hyperion 13mm Barlow X2 Celestron Última
Prismáticos Nikon Action 16X50 4.1FOV - Neodynium - UHC-s - Polarizador

Astrobotànica
Usuario

Mensaje por Astrobotànica » 10 Jun 2011, 14:06

Xé quina alegria trobarvos a tots, molters gràcies per al calurosa acollida :D

Pos res ara quedo amb Iko, també usuari d'aquest fórum, per a fer observacions, normalment a la caseta que tinc a Vinaròs; ja li comentaré d'anar a Alcalá, i lo de Landete tb té molt bona pinta.

A vore també si em passo per alguna observació organitzada ara que tinc telescopi, ja tinc ganes de vórevos.

Fins propmte

clabordena
Usuario

Mensaje por clabordena » 11 Jun 2011, 13:37

Benvingut Dídac al foro, que a la SAC estas desde el temps de "maricastanya"

Sempre es bó que els joves hi participeu, portareu altres formes de fer les coses i mes espenta.

Records als pares :D

Nirgal
Usuario

Mensaje por Nirgal » 14 Jul 2011, 23:55

Per cert Dídac, ahir vaig estar a Penyagolosa, i com sempre, m'arrime per la casa forestal, que ara es centre d'interpretació.. i sempre que vaig per ahi i puje pel camí, del primer que m'enrecorde es del "dobles amanèixers" de Mercuri i Penyagolosa XDDD

I ja que estem.. El video de Miguel d'acampaes en Penyagolosa etc etc., está digitalitzat. Ja te farem aplegar una còpia.
tres palos de PVC, 7 metres de cable y una arradio.

Astrobotànica
Usuario

Mensaje por Astrobotànica » 19 Jul 2011, 00:17

Nirgal escribió:Per cert Dídac, ahir vaig estar a Penyagolosa, i com sempre, m'arrime per la casa forestal, que ara es centre d'interpretació.. i sempre que vaig per ahi i puje pel camí, del primer que m'enrecorde es del "dobles amanèixers" de Mercuri i Penyagolosa XDDD

I ja que estem.. El video de Miguel d'acampaes en Penyagolosa etc etc., está digitalitzat. Ja te farem aplegar una còpia.
M'enrecordo perfectament d'estos dobles amaneixers.

Espero ansios esta còpia.

Salutacions

Responder