Viaje a Cuenca

Foro dedicado al turismo astronómico. Vuestro espacio para ir perfilando los viajes...
Responder
sacastello
Site Admin

Viaje a Cuenca

Mensaje por sacastello »

Observatorio de Jordi.
Nirgal
Usuario

Mensaje por Nirgal »

Ein? Collons... he pasat de "casa de acogida" a observatori... Com li vaig dir a Eduardo, volia montar un a"mini-starparty" per ací, però això seria un altre tema...

El fer una quedada d'observació per ací la podem fer el cap de setman aque vullgueu. En casa cap gent i també hi ha un hotelet i diverses cases rurals. Es podria complementar amb una visita al Museu de la Cuiencia de Cuenca, que te una secció, menuda però interessant, dedicada a l'astronàutica. I per suposat, a la Bodeguita de Basilio i al "5º Pecado" :P
tres palos de PVC, 7 metres de cable y una arradio.
elmonstre
Usuario

...

Mensaje por elmonstre »

Només he estat per la zona de dia i fa molts anys, però em va agradar molt.

Serà un plaer contar amb Jordi de guia i mestre de ceremònies :wink:
http://sacastellon.wordpress.com
Reflector Celestron Omni XLT 150
Refractor Synta 120mm f8.3
Celestron Omni 35, 9 y 6mm, orto Kasai 5mm Hyperion 13mm Barlow X2 Celestron Última
Prismáticos Nikon Action 16X50 4.1FOV - Neodynium - UHC-s - Polarizador
Nirgal
Usuario

Mensaje por Nirgal »

Be, a vore, Eduardo em va dir de fer un apujadeta a Cuenca.. jo voli afer unes minijornades, convidant a gent d'altras aosiacions i tal, però enguany no tenim temps. Aixina que anem a fer una eixida d'pbservació l'últim cap de setmana d'Agost. Es una bona data perquè ja han passat les festes del poble i per tant tenim més possibilitats de tindre lloc on dormir.

Jo penjaré ací els telf. de l'hotel i les cases rurals, però ja avançe que qui no puga gastar-se massa diners que no es preocupe, en casa hi ha lloc de sobra si vos dóna igual dormir en terra, vos dueu colxoneta i sac que lloc hi ha (els primers, fins i tot poden pillar llit i/o matalap :P ).

La cosa es que a més, ja que açò està lluny, podem aprofitar i fe run poc de turisme. Prepararem algunes rutetes fàcils i per supost anirem de dinarot.

L'altra qüestió és: voelu que a més preparem alguna xarraeta? caldria esperar a vore quants en som, si som poca gent, no cal, però si ens jutem uns quants... alguna cosa podem fer. De moment ací ho deixe, un poc més vant obrim llista "p'apuntar-se" :P
tres palos de PVC, 7 metres de cable y una arradio.
Responder